Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sıkça kullanılan dü mazmun. Ancak bu dü mazmun konuya bilge olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online hileışdataş firmaları ve internetten satış yapan e-tecim siteleri ciğerin nazik olan bu dü mazmun, yeni kitlelere erişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek namına önemlidir. Her dü mazmun da web sitelerinin taharri motorlarındaki görünürlüğünü fazlalıkrmaya yardımcı olabilir, ama aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu kırmızda hin hin birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını beş altı daha açalım ve bu arada inceleyelim.

SEM: Arama Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türkçe olarak Arama Motoru Pazarlaması, markaların taharri motorları üzerinde daha görünür ve daha ulaşılabilir olması ciğerin meydana getirilen çhileışmalara denir.

Arama motoru reklamcılığı olarak da tanılamamlanan SEM, taharri motorlarında ücretli reklam alımı gerçekleştirilerek web sitelerinde trafik arkaışı işlemlerinin bütününe denir. En pop ve kesif kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve bellik değerini fazlalıkrmaya müteveccih bir çhileışma olan SEM, jüpiter kitlesini yetiştirmek açısından da nispeten önemlidir. Hatta SEM çhileışmaları ile trafiğinizi entelekt ilave şansı yakalayabilirsiniz.

Arama Motoru Optimizasyonu olarak da aşina SEO çhileışmaları ise SEM’in bilakis ücretsiz çhileışmalardır. SEM mukannen bir bütçe ciğerin maruz reklamları kapsarken SEO çhileışmaları mukannen anahtar kelimelerde sözıcı bir yükseliş elde buyurmak ciğerin meydana getirilen çhileışmalardır. Elkızı, bu muhaliflaştırmayı beş altı daha açalım.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çhileışmaları arasındaki başkalık; fevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret muhaliflığında, SEO’nun ise ciğererik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde dokumalabilmesidir. Doğrusu SEO ciğerin en başta içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi ciğerin yeni bir ödeme dokumalmaz.

Bunun haricinde bir önemli başkalık da hızdır. SEM çhileışmalarında sonucu daha hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi güdük süre içerisinde fazlalıkrabilirsiniz. Bunun bilakis SEO çhileışmaları ise uzun soluklu çhileışmalardır. SEO çhileışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri hamle hamle yapmalısınız.

Bu dü dijital pazarlama mazmunı arasındaki bir gayrı önemli başkalık da doğallıktır. SEM çhileışmaları ücretli reklam çhileışmaları başüstüneğu ciğerin doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çhileışmalarında bu hesap değişikdır. SEO çhileışmaları daha tabii uygulamaları kapsar ve sitenize daha uzvi bir trafik temizışı sağlamlar.

Bu dü mazmun, ciğererik itibarıyla da çeşitleme gösterir. SEO çhileışmalarındaki ciğererikler kullanıcı deneyimini fazlalıkrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Doğrusu daha çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çhileışmalarında ise hedef daha ticari başüstüneğu ciğerin ciğererikler SEO çhileışmalarındaki kabil olmayabilir.

Ancak bu yeltenmek bileğildir ki SEM ciğererikleri kalitesizdir. Yalnızca dü mazmun arasındaki ciğererik konseptleri ve odaklar değişikdır. Hatta belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden daha yeğin evet da daha üstün bileğildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına göre ikisinden bile faydalanılabilir.
Hatmızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam buyurmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Değişen Müstehlik Davranışları: Dijital Transformasyonün Yükselişi kırmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/